duminică, 12 iulie 2015

Meditaţia în Mişcare REIKI



Cu faţa spre fereastră sau spre est.
Se activează palmele cu DKM şi CKR.
Se activează CKR pe fiecare chakra (protecţia pe chakre).
Se desenează DKM în faţă la circa o lungime de braţ, în dreptul chakrei inimii. Apoi, cu ambele palme, luăm lumina ce se iveşte prin deschiderea acelei dimensiuni şi înconjurăm de trei ori, cu braţele întinse, începând de sus în jos, aura spunând numele DKM. Când ajungem în partea de jos, strângem energia negativă la nivelul chakrei II. După ce am strâns astfel reziduurile energetice din câmpul nostru, facem aceeaşi mişcare de trei ori, doar că la sfârşit sfera o arunc în dimensiunea imediat următoare în jos spunând de trei ori: “Îmi declar prezenţa mea divină aici, acum, pe pământ!”
P.S. Eu am o "obsesie" ca energia negativa "aruncata, trimisa in afara" etc, sa nu afecteze alte fiinte vii. Asa ca de fiecare data specific: sa nu afecteze nimic si pe nimeni. De exemplu: trimit energia in centrul pamantului unde sa fie purificata si in drumul ei sa nu afecteze nimic si pe nimeni. Sau la marginea universului, in banca de reciclare etc, dar repet, de fiecare data specific: sa nu afecteze nimic si pe nimeni. Asa ca nu imi "pica" bine aruncarea sferei din Meditaţia în Mişcare în dimensiunea imediat următoare în jos. Am o imaginatie bogata, cred, si vad aruncarea sferei ca si cand iau o galeata cu laturi si i le arunc pe geamuri, vecinei de la etajul inferior. Cu scuzele adresate "inventatorului" acestei Meditaţii, eu arunc sfera in centrul pamantului unde sa fie purificata si in drumul ei sa nu afecteze nimic si pe nimeni, spunând de trei ori: “Îmi declar prezenţa mea divină aici, acum, pe pământ!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu