vineri, 8 iulie 2016

Tehnica purificării corpului când faceţi baie.


Se știe că apa poate ajuta la programare dar și la deprogramare şi purificare.  
 În timp ce apa de la duș curge pe corpul dvs rostiți:

„Apa curge pe corpul meu și Energia Universală purifică acest corp, al meu, numele dvs. de botez, atât în interior cât și pe exterior, eliberează toate emoţiile negative create de mintea proprie sau preluate, elimină  toate gândurile care nu sunt ale mele, elimină toate convingerile şi credinţele false preluate, elimină toate informaţiile nefolositoare preluate.
Apă pură curață-mi de energii uzate câmpurile energetice. Eliberează-mi corpul fizic, corpul eteric, corpul astral (emoţional), corpul mental, corpul cauzal, corpul celest şi corpul atmic. Toate informaţiile conţinute în aceste corpuri şi care nu aparţin sufletului, minții şi spiritului meu sunt dizolvate în această apă care va ajunge în centrul pământului unde va fi curățată și transformată în energie vindecătoare. Corpurile mele sunt purificate şi înnoite conform matriței divine perfecte. Eu sunt curat/ă, luminos/luminoasă, ca un cristal, pur/ă ca de la Maica Domnului din cer lăsată. Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc!”
În timp ce rostiţi această afirmație, imaginaţi-vă cum tot ce nu vine din lumină și energie înaltă, tot ce nu vă aparține, tot ce este uzat dispare în apa care curge.

Uniune Spirituală

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu