miercuri, 23 noiembrie 2016

Reconectarea la Sinele Divin



Stați comod într-un fotoliu, picioarele şi mâinile într-o poziţie de relaxare. Ochii închişi. Vizualizați-vă mergând pe un drum, de pe pământ, populat numai de îngeri
Adresaţi-vă lor astfel: „Vă mulţumesc că mi-aţi permis să păşesc pe acest tărâm de lumină şi iubire, vă mulţumesc că existaţi, vă mulţumesc pentru tot ajutorul dat fiinţei omeneşti. Mă aflu aici pentru a vă cere să îmi refaceţi conectarea cu Sinele meu Divin, cu toate virtuţile şi atributele acestuia, astfel încât eu (vă spuneţi numele) să îmi recapăt toate virtuţile purităţii şi să dobândesc puterea împlinitoare a sufletului meu cel binecuvîntat de manifestarea plenară a Hristosului lăuntric. Vă cer să îmi daţi lumină şi virtuţile ce purced din aceasta, pentru a mă schim­ba şi pentru a-mi descoperi ade­vărata esenţă, sensul vieţii şi capacitatea de a iubi, de a dărui, de a înţelege, de a ierta”.
Apoi le mulţumiţi, vă înclinaţi respectuos şi reveniţi, încet, la conltiința obișnuită, deschideți încet ochii.
De acum, cu siguranţă vă aflaţi sub protecţia îngerilor, conectați cu Sinele dvs.
Reconectarea la Sinele Divin, va face să apară împliniri sub multe forme, vor apare multe miracole în viața dvs.
Rămâneţi însă conectaţi la îngeri şi dincolo de efectuarea zilnică a meditaţiei, prin gânduri pozitive și pline de iubire, sentimente înalte, acțiuni morale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu