sâmbătă, 10 decembrie 2016

Afirmarea autenticității de Sine:




De astăzi înainte am ales să mă eliberez de măşti. Eu sunt mai mult decât am lăsat să se vadă.
De astăzi înainte îmi recapăt adevărata și pura autenticitate. De astăzi înainte îmi accept puterea interioară. Sunt liber/ă să Fiu Ceea Ce Sunt cu Adevărat şi să bucur lumea cu darurile mele unice şi minunat de utile.

De astăzi înainte îmi exprim cu curaj tot ceea ce simt, fără teama de a fi judecat/ă. Îmi recunosc puterea divină creatoare şi trăiesc de la Nivelul Acesteia, cu încredere şi imensă iubire. De astăzi înainte sunt calmul, iubirea, înțelepciunea în acțiune. Am redescoperit înăuntrul inimii mele Adevărul despre mine, Eu Sunt Esență Divină. Trăiesc cu bucurie, recunoştinţă şi multă conştientă de Sine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu