vineri, 9 decembrie 2016

Ritual de vindecare cu apă sfințită și Arhanghelul Rafael




Pentru acest ritual aveți nevoie de:

3 pahare cu Aghiazmă
1 lumânare albă
1 Icoană/fotografie cu Arhanghelul Rafael  


Se pregătește un altar într-un loc liniștit din casă. Stropiți cu agiazmă, amplasați imaginea cu Arhanghelul Rafael și aprindeți lumânarea.
Îngenuncheați și cu ochii închiși, rostiți: „Apără-mă Doamne Dumnezeule Atotputernic și trimite-l pe iubitul Arhanghel Rafael să mă vindece de (menționați boala sau durerea de care suferiți), pentru că în Tine îmi găsesc refugiul și în Tine mi-am pus întreaga mea încredere. Amin!”
Ritualul se încheie cu trei rugăciuni către Maica Domnului, Sfânta Fecioara Maria, Tatăl nostru și de trei ori, Sfinte Dumnezeului, Sfinte tare, Sfinte fără de moarte, miluieste-ne pe noi!
În cele din urmă se beau trei pahare de apă sfințită.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu