vineri, 2 decembrie 2016

Ritual pentru a purifica și transmuta gândurile și sentimentele nefolositoare


Pentru a aduce la ceva mai benefic în propia viață este important să fie purificate și eliberate gândurile, acțiunile, relațiile sau atitudinile față de noi, față de alții și față de orice altceva care este dezechilibrat sau nesănătos.


Ceremonie sau ritual pentru a ajuta la transmutare și purificare
Aprindeți o lumânare și pregătiți un spațiu sacru.
Cereți Arhanghelului Mihail să îndepărteze energia din jurul dvs. și să vă ajute să tăiați corzile care se leagă la gândurile și lucrurile inferioare. De asemenea, să vă protejeze în această perioadă de vulnerabilitate și de creștere și să vă dea puterea și curajul de a ști și a face ceea ce este corect.
Scrieți pe o coală de hârtie pe care doriți să o eliberați sau să o transformați. Apoi puneți-o într-un recipient rezistent la foc și ardeți-o. În acest timp, conștientizați că Arhanghelul Mihail vă ajută să eliberați ceea ce nu mai servește binelui dvs. suprem.


Chemați apoi pe Arhanghelul Jophiel pentru a înfrumuseța gândurile și sentimentele dvs, să vă ajute să vedeți frumusețea din interiorul dvs și cea care vă înconjoară.
Cereți Arhanghelului Jofiel să vă ajute să vedeți darurile pe care le aveți deja în viața dvs, și să simțiți pacea și liniștea.
Permiteți ca energia să vă înconjoare într-o sferă de lumină, iar în această lumină veți ști că sunteți iubiți.

Afirmați: „Am purificat și transformat atitudinile nedorite, credințele care nu servesc creșterii mele spirituale. Am purificat gândurile și sentimentele mele, am lăsat cu inima deschisă să intre în viața mea, gânduri, sentimente și intenții pozitive, și în acest timp și în permanență sunt înconjurat/ă cu o lumină iubitoare și protectoare.”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu