vineri, 2 decembrie 2016

Rugăciune către Arhanghelul Raziel pentru deschiderea minții


Arhanghelul Raziel vă poate ajuta să înţelegeți adevărurile divine, geometria sacră, să vă deschideți canalele de comunicare divină pentru a primi informaţii de la tărâmurile înalte.
Dacă doriţi să-l chemaţi pe Raziel pentru a va deschide capacităţile extrasenzoriale şi a vă dezvolta clarviziunea sau oricare capacitate doriți, găsiţi un spaţiu liniştit, închideţi ochii şi vorbiţi cu el ca şi cu un prieten bun care vă ajută la nevoie sau puteţi rosti rugăciunea de mai jos :

„Arhanghele Raziel te rog ajută-mă să-mi deschid mintea către secretele divine ale Universului. Ajută-mă să înlătur orice convingeri limitatoare sau temeri ca să pot avea înţelegere spirituală la cel mai profund şi mai clar nivel. În mod special aş dori să înţeleg... (menţionaţi ce) sau să mă ajuţi în a manifesta dorinţa mea de a..... (spuneţi dorinţa).”

Apoi puteţi sta în linişte cu ochii închişi, fiind receptivi la mesaje care pot veni sub forma unor imaginile, sunete, simțiri... Puteţi încheia rugăciunea rugându-l pe Arhanghelul Raziel să vă dea semne în viaţa de zi cu zi, să vă vorbească prin vise şi să primiţi răspunsuri clare la rugăciuni.
„Mulţumesc Arhanghele Raziel pentru învăţăturile tale. Amin!”
Rugăciune de Doreen Virtue (Arhangheli şi Maeştri Înălţaţi)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu