sâmbătă, 17 decembrie 2016

Altă Rugăciune de iertare


„Multe relaţii se vor „vindeca” rezolvând problemele de neiertare.
În Numele Tatălui, al Fiului, al Sfântului Duh, amin. Pe Tine Sfânta Treime te rog ajută-mă pe mine...X......în această rugăciune de iertare pentru ..Y..
Eu, ...X....te iert pe tine....Y...pentru tot răul pe care mi l-ai făcut mie, moşilor şi strămoşilor mei, acum sau altădată, tu, moşii şi strămoşii tăi.
Te rog pe tine..Y...să mă ierţi pe mine...X....pentru tot răul pe care ţi l-am făcut ţie, moşilor şi strămoşilor tăi, eu, moşii şi strămoşii mei.
Sufletul meu al lui..X.. de acum, roagă sufletul tău al lui Y, să-l elibereze de orice legătură karmică aşa încât fiecare să-şi îndeplinească destinul propriu.
Sfânta Treime, te rog iartă-ne pe amândoi pentru tot răul pe care ni l-am făcut unul altuia acum sau altădată. Iartă pe Y pentru răul pe care mi l-a făcut mie, X, şi iartă-mă şi pe mine X pentru răul pe care i l-am făcut lui Y. Amin.”

Dacă o veţi face doar repetând mecanic, nu veţi avea rezultate bune. Încercaţi întâi pe relaţii mai uşor conflictuale. Acolo unde doar va irită cineva. Nu acolo unde prezenţa cuiva va scoate din sărite şi dacă nu spune nimic.
O puteţi face şi dacă persoană respectivă nu mai trăieşte. Îi face bine şi sufletului ei să fie iertată, şi vouă pentru a va continuă viaţă. Cel ce a plecat are nevoie de iertarea noastră. Puteţi spune tot ce nu i-aţi spus cât a trăit. Nu este greşit. Nu este „păcat”. Veţi simţi căldura care va inundă sufletul şi sentimentul de iubire pentru acea persoană după ce aţi eliberat prin cuvinte tot ce voiaţi.
Veţi şti când rugăciunea s-a încheiat, după sentimentul de linişte pe care îl veţi simţi. Nu va mai fi nevoie să repetaţi.

Sursă: http://sferaiubirii.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu