luni, 30 ianuarie 2017

Cel cel mai rapid mod de a pierde din greutate: „Dieta mâinii”
















Diverși nutriționiști au recomandat „Dieta mâinii” ca fiind cel mai rapid mod de a obține un corp subțire.
Această dietă este recomandată de: expertul Sian Porter, consultant dietetician şi purtătorul de cuvânt la the British Dietetic Association, precum și de Revista științifică Guard Your Health.
Dr. Sian recomandă să se consume legume la fiecare masă.
O porţie de carbohidraţi ar trebui să aibă circa 200 de calorii pentru o femeie şi 250 de calorii pentru un bărbat, afirmă Porter Sian.
Regulă generală: carbohidraţii trebuie să ocupe un sfert de farfurie, legumele două sferturi, proteinele un alt sfert (proteine, precum cele din peşte, fasole, mazăre, iaurt).

Experţii în nutriţie recomandă:
- cinci porții de fructe şi legume pe zi a câte 80 de grame,
- legume 80 de grame (echivalentul la o o jumătate de farfurie), -
- spanac, o porţie pe zi de 80 de grame,
- alte legume din frunze verzi, - fructe de pădure 250 g împărțite pe durata unei zile,
- carne roşie doar o dată pe săptămână,
- pastele fierte trebuie să ocupe un sfert de farfurie,
- porţia de orez fiert trebuie să ocupe un sfert de farfurie,
- o porţie de cartofi de 180 de grame,
- peşte roşu,100g (1-2 porţii pe săptămână de peşte gras, precum somon, macrou, sardea, pentru conținutul bogat în acizi graşi Omega-3 util pentru sănătatea inimii şi a vaselor sanguine),
 - ciocolată circa 20 de grame, - brânză în jur de 30 de grame, - unt de de arahide nu mai mult de o linguriță, maxim de 2-3 porții pe zi - ulei nu mai mult de o linguriță, maxim de 2-3 porții pe zi.

Dieta „propriei palme” vă poate indica cantitatea pe care ați putea să o consumați din diverse alimente.
Deci:
- Carne și pește: o cantitate egală cu baza palmei, (fără degete). O porţie de carne de grosimea a 1-1,5 cm, la fiecare masă, dar  ori la 2 mese din zi nu mai mult de 500g într-o săptămână.
- Peşte roşu: mărimea unei palme (fără degete),
- Peştele alb: toată palma, inclusiv degetele,
- Glucide (paste, cartofi, orez, pâine): mărimea unui pumn strâns,
- Unt: vârful unui deget,
- Tort sau prăjituri: două degete, în lungime și lățime, echivalent aproximativ cu 185 de calorii,
-Brânză: vârful degetului arătător și degetul mijlociu,
- Caşcaval: mărimea a două degete mari în lungime şi lăţime,
- Paste crude: mărimea unui pumn strâns,
- Nuci: o palmă ținută sub formă de cupă, consumate în mai multe reprize pe parcursul unei zile,
- Maioneză, ketchup și alte sosuri industrial: vârful a două degete,
- Ciocolată: mărimea degetului arătător,
-Înghețată: mărimea unui pumn,
- Spanac crud: două palme,
- Fructe de pădure: două palme (ținute căuș),
- Legume: mărimea unui pumn strâns,
- Cartofi: un pumn strâns.

Postarea este un colaj de informații din diferite site: exerciseplanstoloseweight.top, sanatosi.com, unica.md, libertatea.ro.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu