luni, 9 ianuarie 2017

INCANTAȚIA/RUGĂCIUNEA APEI PENTRU PURIFICARE



Intrați într-o stare de liniște și iubire interioară.
Apoi vizualizați, de exemplu apa care curge de la duș, apa cu care lucrați, curgând în stropi de aur. Vizualizați apa cu ce calități doriți: frumoasă, ușoară, luminoasă, sonoră, blândă la atingere, iubitoare…

Incantația/rugăciune:

„Apă de aur, apă pură îţi mulţumesc că mă speli pe mine, numele dvs. de botez şi mă cureţi de toate mizeriile. Fă-mă să strălucesc ca argintul la soare. Ia toate mizeriile de pe mine şi du-le în Mama Pământ şi transformă-le în situaţii benefice pentru mine şi familia mea: numele de botez al celor pe care doriți să îi menționați, în situaţii potrivite, cu oameni potriviţi, în momente potrivite. Îţi mulţumesc Apă Pură că îmi dai din strălucirea ta, din sonoritatea ta, că mă faci spumos/spumoasă ca tine, plin/ă de viaţă ca tine, bogat/ă că tine, te iubesc Apă pură! Mulţumesc! Merit protecţie, iubire şi ghidare divină! Amin!”





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu