luni, 27 februarie 2017

MEDITAŢIA IERTĂRII 2


Închideţi ochii şi relaxaţi-vă.
Pe inspirație, aduceţi Lumină în chakra inimii, pe expiraţie împrăştiaţi Lumina Iubirii în jurul dumneavoastră.
Repetaţi câteve minute.
Vizualizaţi-vă în inima dumneavoastră.
Învăluiti-vă de acea energie a iubirii pe care a-ţi adus-o în inima dv.
Spune-ţi în gând:
Mă iert pentru tot ce am greşit, cu voie sau fără de voie, cu gândul sau cu fapta.
Mă iert pentru tot ce am greşit faţă de mine, de ceilalţi sau faţă de Dumnezeu.
Vizualizaţi în inima dumneavoastră o persoana căreia doriţi să îi cereţi iertare.
Învăluiţi persoana de acea energie a  iubirii pe care a-ţi adus-o în inima dv.
Spune-ţi în gând:
Te iert pentru tot ce mi-ai greşit acum sau altadată şi te rog iartă-mă pentru tot ce ţi-am greşit vreodată.


Rămâneți în liniște câteva minute și simțiți eliberarea prin iertarea de sine și a altor persoane. 

Uniune spirituală

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu