marți, 28 februarie 2017

Respiraţia prin chakre - Meditaţia Osho




Fixați-vă ceasul să sune la fiecare 6 minute.

Stagiul 1, durata 45 minute
Staţi cu picioarele depărtate la nivelul umerilor. Relaxați-vă corpul.
Închideţi ochii, deschideţi gura şi respiraţi profund şi rapid simţind prima Chakra (Mooladhara). Imaginaţi-vă cum aerul inspirat pătrunde până în zona primei chakre. Expiraţi cu rapiditate.
Respiraţi în prima chackra până la sunetul care indică schimbarea pe a doua chackra (Swadhisthana) localizată în zona pubisului, la sunetul următor urcaţi la următoarea chakra (Manipura) situată 3 degete deaspura ombilicului, continuaţi până al următorul sunet când ridicaţi respiraţia în al patra chakra (Anahata) situată în capătul sternului; la următorul sunet urcaţi în cea dea cincea chakra (Vishuddha) situată la baza gâtului; la următorul sunet ridicaţi respiraţia în a şasea chakra (Ajna) situată în frunte între ochi, puţin deasupra rădăcinii nasului; la următorul sunet ridicaţi respirația în a şaptea chakra ( Sahasrara ) situată în creştetul capului. Lăsaţi corpul să se mişte în aşa fel încât orice mişcare să sprijine respirația care pe măsură ce o ridicaţi spre a şaptea chackra va deveni din ce în ce mai rapidă şi uşoară. După a şaptea chakra lasasti uşor să cadă respiraţia înapoi prin cele şapte chakre de sus în jos.Fiţi atenţi şi nu forţaţi respirația , permiteţi să se întâmple odată cu mişcările corpului şi să fie o punte care să va ducă spre senzaţiile şi calităţile energiilor fiecărei chakra.
Deveniţi sensibili la senzații fără a forţa, doar fiind atenţi.

Stagiul 2, durata 15 minute

Aşezaţi-vă şi rămâneţi atenţi la tot ceea ce se întâmplă fără a aprecia sau judeca orice apare. Doar observaţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu