duminică, 5 martie 2017

Afirmaţie pentru vindecare


Eu (nume de botez) exprim intenţia de a mă schimba! Eu (nume de botez) exprim intenţia de a mă vindeca!
Dragă corp al meu, mă adresez ţie acum, cu toată bunăvoinţa, încrederea şi sacralitatea. Dragă corp al meu, noi suntem împreună în această viaţă şi împreună ne vom vindeca şi ne vom duce mai departe misiunea din contractul nostru, făcut înainte de a veni pe acest pământ. Dragă corp al meu, împreună ne vom regenera şi vom reîntineri şi împreună vom avea puterea de a încetini ceasul biologic.
Dragă Spirit/ Dumnezeule, prin intenţie aleg să mă despart de orice boală și suferință fizică, emoțională și mentală. Îmi dau permisiunea mie (nume de botez) de a lăsa această boală să plece și am înțeles ceea ce a vrut ea să îmi transmită. Fără ea, eu (nume de botez) pot fi ceea ce am venit aici să fiu.
Dragă corp al meu, cu infinită dragoste, eu (nume de botez)  îţi comand să te modici la nivel celular astfel încât noi (tu şi eu) să devenim imuni la absolut orice boală.
Celule ale corpului meu, ascultaţi! Vă transmit ACUM codul iubirii (codul lui Dumnezeu).
De la Dumnezeu al Fiinţei mele, cer să fiu dus/ă la Marele Templu al Videcării, în timpul nopții, în timp ce dorm. Cer acum ghizilor mei, maeştrilor şi îngerilor să mă ducă acolo în timp ce corpul meu este în pauză şi se odihneşte de la activităţile din timpul zilei.
Invoc/chem pe Dumnezeu (Sfântul Spirit) pentru a mă vindeca! Invoc/chem pe Dumnezeu (Sfântul Spirit) pentru a-mi elimina toate formele-gând discordante, vibraţiile joase şi toate limitările care îmi influenţează emoţiile, corpul fizic și corpurile energetice, memoria sufletului, corpul fizic, câmpul magnetic şi mediul înconjurător. Aceste gânduri greşite şi vibraţii sunt acum scăldate cu adevăr şi iubire şi dizolvate în lumina divină. Îţi mulţumesc, Doamne, aşa este.
Dragă corp al meu, te iubesc enorm şi îţi mulţumesc pentru tot ceea ce faci pentru mine, în fiecare zi. Dragă corp al meu, eşti perfect şi minunat. Îţi mulţumesc că mă ajuţi să merg acolo unde doresc să merg şi să fac tot ceea ce doresc să fac. Dragă corp al meu, te înconjor cu dragostea și lumina întregului Univers!
Eu (nume de botez) mulțumesc Bunului Dumnezeu, ghizilor mei, maeştrilor divini, îngerilor, tuturor entităților de lumină și corpului meu pentru vindecare!
Eu (nume de botez) știu că trupurile noastre sunt obligate să se supună voinţei noastre.
Așa este, acum, aici și întotdeauna!

Uniune Spirituală


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu