joi, 16 martie 2017

Protecție cu tubul de lumină al Maeștrilor Înălțaţi




Atotcreatorule, te rog, înfășoară-mă, înfășoară-mă, înfășoară-mă, cu Lumina Maeștrilor Înălțaţi ca într-un Tub Magic de Substanţă-Lumină, Aici și Acum. Acordă, Atotcreatorule, acestui tub puterea de a mă proteja, pe mine (nume de botez), familia mea/casa mea/mașina mea....
Întărește puterea acestui Tub Magic de Substanţă-Lumină, Atotcreatorule, astfel încât să nu permită nici unei energii negative, oricărui atac energetic,..., să nu treacă prin el. Fă-l după Voia Ta, să mă ţină Invizibil/ă, Invincibil/ă şi Invulnerabil/ă la orice, cu excepţia Atotputernicei tale Perfecţiuni Divine și să rămân sensibil/ă la Tine şi perfecţiunea Ta Divină.
Cu infinită recunoștință, Ție Doamne Dumnezeule, Atotcreatorule, îți mulțumesc, îți mulțumesc, îți mulțumesc!
Așa este, acum, aici și întotdeauna!


Uniune Spirituală


Un comentariu: