joi, 27 aprilie 2017

Afirmație pentru abundenţă




Accept să-mi dezvolt conştiinţa bunăstării, a abundenţei şi a prosperităţii. Mi-am dezvoltat conştiinţa bunăstării, a abundenţei şi a prosperităţii. Permit abundenţei şi prosperităţii să intre în viața mea pe căi perfecte și divine. Deschid larg uşile abundenţei să între în viaţa mea.
Doamne, ştiu că prin ajutorul/sprijinul Tău, abundenţa intră în viaţa mea, din diverse surse alese de Tine. Abundenţa este starea mea de conştiinţă firească. Am tot ce am nevoie și chiar în plus, deoarece Tu Doamne mi-ai dăruit conştiinţa bunăstării, a abundenţei şi a prosperităţii și m-ai ajutat să mă răsfăț în abundenţa divină pe care Tu mi-o oferi clipă de clipă.
  Doamne, îmi pun sufletul și viața în mâinile Tale și accept cu inima deschisă, plină de iubire și bucurie să primesc tot ce am nevoie, (sănătate, fericire, bunăstare financiară) și știu că eu (numele de botez) merit să primesc tot ce este mai bun și frumos căci sunt copilul Tău iubit.
Știu Doamne că sunt în siguranță, că totul va intra în viaţa mea la momentul optim şi în modul potrivit, știu că abundenţa este infinită şi că eu (numele de botez), pot să obţin tot ce îmi doresc din abundența infinită a Universului. Știu că eu sunt sursa prosperităţii mele, și Tu Doamne îmi călăuzeşti paşii să o găsesc peste tot în jurul meu, spre pentru binele meu suprem. Primesc în mod continuu daruri materiale și financiare, lumină, energie și miracole din abundența infinită a Universului.
Mulțumesc Doamne că Abundenţa este aici, acum, prezentă în viața mea!


 Uniune Spirituală

Un comentariu: