sâmbătă, 22 aprilie 2017

Artrita – Cauzele subtile


Artrita este inflamația unei articulații. Cauza subtilă a acestei afecțiuni, în principal, este critica, față de propria persoană dar și față de alte persoane.
Alte cauze ar putea fi: atitudini și comportamente rigide, criticism permanent, inflexibilitate (în atitudini sau în plan mental), intoleranță, exigență exagerată, încăpățânare, orgoliu, rigiditate a gândirii (gânduri cristalizate), gânduri și emoții profunde neexprimate, sentiment de nesiguranță cronică, culpabilitate, spirit prea moralizator, sentiment de constrângere, și de lipsă de libertate de mișcare, criticism față de orice autoritate, spirit exagerat de rațional, sentimentul de a fi neiubit/ă și neapreciat/ă, senzația că viața este o luptă continuă și permanentă, dezamăgire, supărare, lipsa bunei dispoziții, sentimentul de exploatare/sacrificiul de sine (a face lucrurile după placul altora, nu după propria voință), victimizare, „a da vina pe ceilalți”, a avea „pică” pe sine și pe ceilalți, refularea sentimentelor, frica (de blândețe, de tandrețe, de iubire de sine), sentiment de împiedicare/ blocare/ stagnare/ eșec/ limitare/ imobilizare și de retrogradare.

O formă de artrită este poliartrita cronică evolutivă, cauzată în plan subtil de închidere, critică, supărare, tristețe, furie.

Artrita unei articulații, indică incapacitatea de a înțelege lecțiile vieții sau situațiile trăite, a nu mai primi informații din ceea ce trăiești.

Artrita degetelor – autoînvinovățirea, a considera că propria viață este un eșec, a avea sentimentul de a nu face ce vrei și de a nu fi stăpânul proptiei vieți/ de a nu o putea controla, refuzul de a fi ajutat, dorința ca lucrurile să se întâmple după propria voință/încăpățânare, lipsă de spontaneitate, rigiditate și asprime, frică de necunoscut.

Artrita coatelor, inflexibilate în schimbările de direcție în viață, (rezistență la schimbare), a nu îi lăsa pe ceilalți să se exprime/manifeste cum vor (a le încălca libertatea).

Artrita genunchilor: senzația de îngenunchiere în fața celorlalți, în fața unor situații sau a vieții.

Artrita șoldurilor: furie datorată faptului că ceilalți nu îți recunosc nevoile, că nu răspund așteptărilor tale, fără a le cere acest lucru.  

Artrita bazinului: sentiment de neputință și frustrare, care blochează fluxul vieții în această zonă, datorită incapacității de a reacționa.

Se pot folosi cristale: chrysocolla, cuarț fumuriu, cupru. 

Afirmaţii
Eu (nume de botez), de azi înainte, accept să privesc viața cu iubire. Accept cu ușurință orice schimbare și mă mișc liber în propria mea viață. Adopt o atitudine flexibilă faţă de situaţiile din viaţa mea. Sunt deschis/ă faţă de iubire, o accept și o exprim. Eu (nume de botez) sunt iubire. Eu (nume de botez) mă iubesc, mă accept, mă aprob, mă respect și îi respect pe ceilalți acceptând că se pot exprima/manifesta cum vor ei. Îi privesc pe ceilalţi în lumina iubirii. Accept că singura persoană asupra căreia am putere/dreptul, sunt eu însumi/însămi. Mă iert și îi iert cu iubire și pe ceilalți. Dacă am grijă de mine şi ceilalţi vor face la fel. Eu (nume de botez) sunt creatoarea/ creatorul proprie-mi vieţi. Viaţa este frumoasă.

Rugăciune
Doamne Dumnezeule, preaiubiții mei îngeri, vă rog ajutaţi-mă să mă vindec de aceste emoţii dureroase. Luați acestă povară de pe sufletul meu. Vă rog ajutaţi-mă să îmi vindec în profunzime inima. Eu (nume de botez) accept să renunț, acum și pentru totdeauna, la orice sentiment negativ, la durere, mânie, resentimente, la incapacitatea de a ierta. Eu (nume de botez) accept acum să îmi vindecați sufletul, mintea, trupul și emoțiile. Eu (nume de botez) accept să mă las condus/ă de voi pe o cale mai bună de a-mi trăi viaţa. Prin eliberarea de aceste energii inferioare, cu ajutorul vostru, voi experimenta starea de pace şi iubirea. Vă rog ajutaţi-mă să mă vindec în profunzime şi protejaţi-mă de orice factori agresori, astfel încât să nu mai fiu rănit/ă.
Dragul meu, Iisus, te rog eliberează-mă de obiceiul de a mă critica și de a-i critica pe alții. Ajută-mă să las lumea să fie aşa cum este şi să-mi asum responsabilitatea pentru propria mea viaţă. Ajută-mă, iubite Iisus, să fiu relaxat/ă și flexibil/ă, să mă eliberez de trecut şi să trăiesc cu bucurie prezentul.
Arhanghele Rafael, te rog ajută-mă să mă iubesc și să mă accept aşa cum sunt şi să-i accept şi pe ceilalţi aşa cum sunt. Ajută-mă să-i privesc pe ceilalţi cu iubire.
Arhanghele Gabriel ajută-mă să îmi exprim sentimentele cu claritate și blândețe fără frica că deranjez dacă nu sunt în accord cu dorința celorlalți.
Vă mulţumesc cu recunoștință că mi-ați ascultat rugămintea și m-ați ajutat! 

Aşa este acum, aici şi întotdeauna! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu