marți, 4 aprilie 2017

Tehnică de vindecare prin iertare (40 de zile).




S-a demonstrat că emoțiile afectează corpul fizic.
Persoanele care au resentimente, ură și amărăciune suferă de boli și tulburări psihosomatice. Bolile psihosomatice provin atât din minte, cât și din factori de stres emoțional.
Aceste boli se manifestă prin cădere psihică și emoțională, probleme cardiace (boli de inimă, tensiune arterială crescută), accident vascular cerebral, etc.
Relațiile interumane tensionate fac parte din lista emoțiilor care trebuie vindecate  prin iertare.
„Iertarea” face parte din procesul de vindecare. „Iertarea” are  moduri unice, mistice și secrete minunate prin care realizează vindecarea.

Scrieți o listă cu persoanele cărora considerați că le-ați greșit și o listă cu cele care considerați  că v-au greșit.
Tehnica iertării vă va regla energetic relaţiile cu persoanele enumerate în liste.

Stați într-o poziție confortabilă. Ridicați brațele spre cer, țineți palmele la o depărtare egală cu lăţimea umerilor, vârful degetelor spre exterior.
Vizualizați şi simţiţi energia Universului curgând de sus ca o coloană de lumină, intrând prin palmele deschise, coborând apoi prin braţe în întregul corp şi acumulându-se apoi, în zona Tanden-ului.
Când simţiţi curgerea energiei, lăsaţi încet mâinile pe coapse cu palmele orientate în sus, păstrați atenția asupra Tanden-ului.
După un timp, împreunați mâinile ca la rugăciune (gassho) în dreptul sternului.

Se începe cu autoiertarea, timp de 40 de zile, spunând zilnic timp de 5-7 minute (mental sau cu voce tare):
„ Mă iert, mă iubesc şi mă accept. Îmi mulțumesc și mă îmbrățișez.”

Următoarele 40 de zile, se va practica iertarea faţă de alte persoane.
Citiți listele scrise inițial apoi spuneți, zilnic, timp de 5-7 minute (mental sau cu voce tare):
„Iartă-mă pentru răul pe care ţi l-am făcut. Te iert pentru răul pe care mi l-ai făcut. Îţi mulţumesc pentru binele care mi l-ai făcut.” 

 Dacă doriți puteți face iertările pentru dvs și alte persoane în aceleași 40 de zile, dar fiecare în parte, repetate timp de 5-7 minute (mental sau cu voce tare). Se începe cu autoiertarea, timp de 5-7 minute, apoi se continuă, timp de 5-7 minute, cu iertarea altor persoane.

Apoi vă mutați atenția  în interiorul corpului. Zâmbiți propriului eu şi propriilor organe interne. Mulţumiţi-le pentru buna lor funcţionare şi pentru îndeplinirea funcțiilor lor zilnice. (Surâsul interior).

Dacă sunteți practicanți Reiki puteți începe autotratamentul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu