duminică, 7 mai 2017

Rugăciune puternică, utilă pentru a anula blestemele




Biserica ortodoxă recomandă citirea, de mai multe ori, a rugăciunii de mai jos, pentru a scăpa de blesteme.
Blestemele poate afecta viața mai multor generaţii. Ele conțin multă energie malefică și este recomandat să fie anihilate pentru a ne îmbunătății viața.

„Tatăl Ceresc, vin înaintea Ta în laudă, închinăciune şi veneraţie. Îţi mulţumesc pentru trimiterea Fiului Tău, Iisus Hristos, care şi-a dat viaţa pentru noi, păcătoşii. Îţi mulţumesc pentru că ai trimis Duhul Sfânt să mă ghideze şi să mă împuternicească în viaţa mea de zi cu zi. Tată Ceresc, deschide-mi ochii ca să văd măreţia Ta.
Mă pun sub crucea lui Iisus şi mă predau luminii lui Hristos. Mă îmbrac în armele lui Dumnezeu, pentru a sta împotriva uneltirilor diavolului. Iau pavăză credinţei, cu care voi putea stinge toate săgeţile arzătoare ale diavolului.
În numele lui Iisus Hristos, resping ispita diavolului în toate formele sale şi refuz să las păcatul să domnească asupra mea. Îl resping pe Satana şi toate lucrările sale, împreună cu toate promisiunile sale goale. Tatăl Ceresc, îţi cer iertare pentru mine, pentru prietenii mei, pentru rudele şi strămoşii mei, care au făcut apel la puterile ce se opun lui Iisus Hristos. Renunţ la puterea oferită de ocultism şi de artele magice. Renunţ la orice putere, în afară de cea a lui Dumnezeu şi la orice formă de închinare în afară de cea faţă de Iisus Hristos.
În numele lui Iisus Hristos, rup orice blestem care ar fi putut veni împotriva mea şi familiei mele şi opresc transmiterea acestor blesteme prin urmaşii mei. Tatăl iubitor, curăță linia familiei mele de orice blestem.
Îţi mulţumesc, Doamne, că m-ai eliberat! Amin!”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu