duminică, 4 iunie 2017

AFIRMAȚIE pentru ELIBERARE DE RESENTIMENTE- Louise L. Hay


 „Ca să ne eliberăm de trecut, trebuie să vrem să ne iertăm.
Suntem 100% responsabili pentru toate experienţele noastre.
Fiecare gând pe care îl gândim, crează viitorul.
Puterea este întotdeauna în momentul prezent.
Toţi suferim de ură împotriva propriei noastre fiinţe şi vinovaţie.
Ideea de bază pentru fiecare este: „Nu sunt destul de bun”.
Acesta este doar un gând şi un gând poate fi schimbat.
Resentimentul, criticismul şi vinovăţia sunt cele mai dăunătoare tipare de gândire.
Eliberarea de resentimente poate dizolva până şi cancerul.
Când ne iubim cu adevărat pe noi înşine, totul în viaţa noastră merge bine.
Trebuie să ne eliberăm de trecut şi să iertăm pe toata lumea.
Trebuie să vrem să începem a învăţa să ne iubim pe noi înşine.
Aprobare de sine şi acceptare de sine sunt cheia schimbărilor pozitive.
Noi creem fiecare aşa-numita „boală” în trupul nostru.
Cred că resentimentul, criticismul, sentimentul de vinovăţie şi frică sunt cele care cauzează mai multe probleme decât orice altceva pe lume.
Putem să ne schimbăm atitudinea noastră faţă de trecut. Ca să ne eliberăm de trecut, trebuie să vrem să ne iertăm. Toate bolile vin de la o stare de ‘neiertare’. dragostea de sine începe cu a nu ne mai critica pe noi înşine deloc, pentru nimic. Criticismul ne-ar prinde exact în tiparul pe care încercăm să-l schimbăm. Înţelegerea şi gentileţea faţă de noi înşine, ne ajută să ieşim din acest tipar. Adu-ţi aminte că te-ai autocriticat atâţia ani şi n-a mers. Încearcă să te aprobi şi să vezi ce se va întâmpla.

Universul ne sprijină total în fiecare gând pe care alegem să-l gândim şi să-l credem.

AFIRMAȚIE pentru ELIBERARE DE RESENTIMENTE
În infinitatea vieţii în care mă găsesc, totul este perfect, întreg şi complet.
Cred într-o putere mai mare decât mine care trece prin mine în fiecare moment al fiecărei zi.
Mă deschid către înţelepciunea interioară ştiind că există o singură Inteligenţă în acest Univers.
De la această Inteligenţă vin toate răspunsurile, toate soluţiile, toate vindecările, toate creaţiile.
Am încredere în această putere şi Inteligenţă, ştiind că tot ceea ce am nevoie să ştiu îmi este dezvăluit, şi tot ceea ce am nevoie să am, vine la mine acolo unde trebuie,
în ordinea în care trebuie, la momentul potrivit.
TOTUL ESTE BINE ÎN LUMEA MEA”


Louise L. Hay, în cartea sa „Îți poți vindeca viața”. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu