miercuri, 14 iunie 2017

PARTEA 4. TEHNICA DE VINDECARE: JIN SHIN JYUTSU

41) Calmarea durerilor cronice și acute.
Pentru a goli energia din față, pentru a calma durerea din zona apendicelui, de exemplu, apăsați SEL 11 + 25. 

42) Eliminarea fricii și întărirea energetică a rinichilor.

SEL 23, este STĂPÂNUL APELOR, a patra adâncime, apele emoțiilor noastre. Universul ne îndrumă spre cunoaștere, spre cunoașterea de sine.  SEL 23 ne ajută să nu rătăcim calea și ne conduce fără temeri pe căi noi și fertile. SEL 23 ne ajută să nu uităm niciodată adevărata noastră cale care ne rămâne încorporată pentru totdeauna.  SEL 23 se asigură că nu vom merge pe căi greșite.
Când ne simțim paralizați de teamă, când simțim că suntem fără direcție, că suntem pierduți SEL 23 ne ajută să ne întoarcem pe calea normală de manifestare. Ne ajută în armonizarea circulației sângelui, funcției cerebrale, oferă agilitate fizică și elimină frustrările. Putem gândi în mod clar, fără accese de furie. Ajută și funcțiile glandelor suprarenale. (SEL 23: Regăsirea Circulației vieții. Regăsirea circulația funcțiilor organismului. Armonizare și eliberare.)
Pentru a elimina sentimentul de frică trebuie întărită energia rinichilor (și a vezicii urinare). Dumnezeu este iubire, frica este nu face parte din adevăr.
 Pentru a favoriza reîncărcarea energetică a rinichilor (și a vezicii urinare) trebuie armonizat SEL 23 astfel:
Țineți mâna dreaptă pe SEL 23 drept și mâna stângă pe SEL 23 stâng. (Fig. 42 a)
Țineți mâna pe umărul opus pe SEL 3 (intersecția coloanei cu omoplatul) și cealaltă mână, pe aceeași parte, pe zona inghinală, SEL 15. Timp de minim 20 de minute. Repetați procedura pe partea cealaltă. (Fig. 42 b)
Această procedură este foarte eficientă pentru a armoniza SEL 23.
Degetul arătător reprezintă rinichii dar se armonizează cu degetul mic. Deci, țineți degetul mic cu degetele de la la cealaltă mână, timp de 20 minute. Repetați procedura pe cealaltă mână (țineți degetul mic). (Fig. 42 c)

Pentru temeri foarte profunde care paralizează, panică…. 
Mâna dreaptă pe piciorul drept SEL 6 și mâna stângă pe degetul mic de la același picior. (Vă poate face o altă persoană această procedură.) Apoi repetați pe partea laterală a piciorului stâng.

Aceștia sunt pașii pentru a armoniza SEL 23. După reîncărcarea SEL 23 se poate face auto-ajutorul fluxului rinichilor: deget mic de la piciorul stâng ținut cu mâna dreaptă și mâna stângă ținută pe osul pubian. Face același lucru pe celălalt picior, inversând mâinile.

Apoi țineți mâinile pe zona inghinală, SEL 15. (Fig. 42 d)
Țineți o mână pe SEL 4 și o mână pe coccis. Inversați mâinile. (Fig. 42 e)
Țineți-vă cu mâna opusă, pe rând, degetele arătătoare. (Fig. 42 f)

 Dacă vreți să ajutați și vezica urinară după reîncărcarea SEL 23, țineți degetele drepte pe partea laterală a gâtului, pe distanța dintre urechea stângă și coloana vertebrală (stânga SEL 12). Mâna stângă pe SEL 25, sub fesa stângă. Face același lucru, pe partea cealaltă, inversând mâinile.
Puteți face exercițiul nr. 25.  
Țineți mâinile pe punctele SEL 8 + 1.



HARTA PUNCTELOR SEL JIN SHIN JYUTSU LA ANIMALE



Conexiunile dintre Jin Shin Jytusu, astrologie și orarul de funcționare al organelor interne.



Energia circulă prin fiecare organ timp de două ore. Deci, putem spune că sunt 12 energii ale organelor care circulă non-stop, 24 de ore pe zi. Energiile ajută și la curățare, reparare și regenerare. Pentru autoingrijire, mențineți degetul corespunzător organului prin care trece energia în acel interval orar.

3-5 - Plămâni - Berbec (EU SUNT) - țineți degetul inelar.
5-7 - Intestinul fros - Taur (Eu am) - țineți degetul inelar.
7-9 - Stomac - Gemeni (EU gândesc, eu cred) - țineți degetul mare.
9-11 - Splina - Rac (Eu simt) - țineți degetul mare.
11-13 - Inima - Leu (Eu strălucesc, eu vreau) - țineți degetul mic.
13-15 – Intestinul subțire - Fecioara (Eu analizez) - țineți degetul mic.
15-17 - vezica urinară - Balanța (Eu echilibrez) - țineți degetul arătător.
17-19 - Rinichi - Scorpion (Eu creez, Eu doresc) - țineți degetul arătător.
19-21 – Pericard, mușchii inimii, diafragmă - Săgetător (Eu  înțeleg/percep) - țineți centul palmei.
21-23 - ombilicală - Capricorn (Eu folosesc) - țineți centul palmei.
23-01 - Colecist - Vărsător (Eu știu) - țineți degetul mijlociu.
01-03 - Ficat - Pești (Eu cred) - țineți degetul mijlociu.


Postarea este un colaj de informații, readaptate, din diferite cărţi sau bloguri .
Uniune spirituală

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu